מהו הפעלה בבועות סבון ענקיות?

באבלנד בועות סבון לילדים

תוכן עניינים

בועות סבון גדולות

אין ילד שלא אוהב להפריח בועות סבון, כבר בגיל שנה אנחנו ההורים מפריחים לפעוטות שלנו בועות קטנות והם עוקבים אחריהם בעיניים נוצצות ואף מנסים לתפוס בידיהם הקטנטנות את הבועות הצבעוניות.

משחקי בועות הסבון הם המשחקים הנמכרים ביותר, כשבכל שנה מאות מיליונים של צעצועי בועות סבון נמכרים בעולם, החוויה של הפרחת בועות היא רב חושית החל בגוונים הצבעוניים המרהיבים של הבועות ועד לאלגנטיות שבהם מתעופפות להן בועות הסבון באוויר, כשלסיום חווית פיצוץ הבועה מרגשת ילדים ועד מבוגרים, לראות את הדבר הגדול הזה נמוג ברגע ונעלם אין כיפי ממנו.

הפרחת בועות סבון

הפרחת בועות זו חווית ילדות של כל אחד מאיתנו זה, התיועד הראשוני למשחקי בועות סבון הוא מעל מאתיים שנה מאז ילדים הפריחו בועות באמצעות מקטרת ועד למאה העשרים ואחת שבה מפעילים משמחים מאות ילדים המפריחים בועות ענק בכלים ואביזרים מיוחדים להפרחת בועות סבון גדולות.

כיום ישנם בתי ספר רבים, קייטנות קיץ ואף משפחות פרטיות או חברות המזמינים מתחם הפרחת בועות ענקיות למשתתפים רבים, במתחמי הפרחת הבועות מכינים המפעילים כמות ציוד מספיקה עבור מספר המשתתפים המתוכנן גיגיות גדולות עם נוזל בועות סבון איכותי להפרחת בועות גדולות במיוחד ובנוסף כלי הפרחה ייחודים ומגוונים.

מתחם בועות סבון

באלו כלים מפריחים בועות סבון?

למעשה אפשר להפריח בועות סבון בכל כלי שסגור מכל צדדיו ויש בו כניסת ויציאת אוויר, אפשר אפילו ליצור בועות סבון באמצעות האצבעות שלנו. אפשרות נוספת ופופולרית במיוחד היא שימוש במחבט שטחים כדי ליצור ענני בועות מרהיבים וגשם של בועות קטנות הממלאים את החלל סביבנו.

כלי נוסף וחשוב להפרחת בועות ענק הוא מוטות ההפרחה הקשורים זה לזה בחבל היוצר לולאה אותה אנו טובלים בנוזל הבועות ומרימים אט אט למעלה עד להפרחת בועות ענק, בטבילה אחת יש מספיק נוזל כדי ליצור עוד ועוד בועות ענק.

אפשר להפריח בועות סבון ענקיות גם באמצעות כלים ייעודים כמו חישוקי הפרחה או רובה בועות סבון.

יצירת מפריח בועות אישי

מפריח בועות אישי זו יצירה מקסימה לימי הולדת בועות סבון או אירועים וקייטנות בהם ניצור מפריח בועות אישי עם הילדים באמצעות אביזרי יצירה שאיתם יוכלו הילדים להפריח בעצמם בועות סבון מיוחדות.

תחנת עטיפה בבועה הפכה לפופולארית לאחרונה ונמצאת בכל אירוע של הפרחת בועות ענק בהפנינג ומסיבות ועד להפעלות ימי הולדת ופעילויות תרבות שונות.

הכיף הגדול בבועת ענק שעוטפת את הילד הוא תחושה של קסם להיות בתוך בועה כה גדולה שאף נמוגה לה ברגע, את הרגע הזה ההורים אוהבים לתעד ולצלם למזכרת ואף לשתף ברשתות החברתיות, באירועים מיוחדים אף מומלץ להביא צלם מגנטים שיצלם כל ילד בתוך בועת הסבון.

לנו בבאבלנד יש אף מתקן ייחודי לעטיפת מבוגרים ומשפחות בבועת סבון ענקית  וקסומה במיוחד.

מהו סוד הקסם של הבועה? מה כל כך מרתק ואיך פועלת הפיזיקה שמחזיקה את הבועה עגולה קלה וצבעונית? מה מקור הצבעים שאנו רואים משתקפים בתוך הבועה?

האם ישנם בועות סבון צבעוניות? בועות מחליפות צבעים?

במופע בועות הסבון הייחודי של ה”סבא בועה” יופתעו הילדים ואף המשתתפים המבוגרים מקסמן של הבועות, נציג בפניכם במשחקי תאורה צבעונית והרבה אדים בועות קסומות מחליפות צבעים, נלמד את קסם הבועות, נראה בועת הר געש ואף נלמד מסרים חשובים לחיים מעולמם של בועות הסבון, בסיום המופע אף נעטוף את המשתתפים כל אחד ואחת בבועת ענק קסומה ומיוחדת.

 

לסיכום אנו מזמנים אתכם ליהנות מעולם בועות הסבון הקסום שלנו ומתחמי הפרחת בועות הסבון שלנו עד מאות משתתפים בו זמנית בדף צור קשר

עוד מאמרים

מסיבה בה תותח הקצף יורה כמויות ענק של מים וקצף סמיך הנערם לגובה.

אטרקציות לאירועים - מסיבת קצף

עמדות פלייסטיישן 4 עם משחקים לכמה שחקנים.

עמדות סוני פלייסטיישן 4 לאירועים עמדות מולטי מדיה לאירועים באבלנד אירועים

מגוון שולחנות משחק לילדים ולמבוגרים.

שולחנות משחק - שולחן סנוקר

אטרקציה חדשנית לקיץ, שני מתמודדים מתחרים על פיצוץ בלון מלא במים

בלוני מים מתפוצצים

סוכות היריד שלנו מביאות לאירוע צבע עז וססגוניות בגווני אדום לבן

סוכת יריד עמדות קליעה למטרה

כדורים מתנפחים ובתוכם המשתתפים נכנסים ומשחקים כדורגל.

כדורגל אנושי