איך להפיק מסיבת קצף מדהימה עם תותח קצף

צור קשר להפקת מסיבת קצף לילדים

תוכן עניינים

איך להפיק מסיבת קצף מטריפת חושים עם תותח קצף

תותח קצף – מכונת הקסם שהופכת כל אירוע למדהים בכמה רמות מעל כל אירוע ואטרקציה אחרת.

תותח הקצף מורכב מכמה חלקים המאפשרים לו לירות כמויות אדירות של סבון מוקצף ואוורירי למרחק של עד 12 מטר ולמלא כל רחבה בערמות ענק של קצף.
כל מי שעוסק בתחום הפקות ומסיבות הקיץ כבר יודע שכדי שהאורחים והמשתתפים באירוע ייהנו חייבים להפתיע אותם באטרקציה מיוחדת ומשוגעת ולהפוך את המסיבה לרגעים קסומים של אושר צרוף שרק מסיבת קצף עם תותח קצף יכולה להעניק לכל המשתתפים בכל הגילאים.
מצד שני חשוב מאוד להתאים את האטרקציות לקונספט האירוע כך שאם למשל אתם מתכננים אירוע ערב חגיגי בבגדי נשף מסיבת קצף לא תתאים לאופי האירוע אבל אם אתם מחפשים אטרקציה למסית בריכה או הפנינג קיצי, תותח קצף זה האטרקציה המושלמת עבורכם.

האם יש לכם תותח קצף להשכרה?

לפני שאתם שואלים אם יש לנו תותח קצף להשכרה כדאי לשאול ולהבין איך פועל תותח הקצף, ומה כדאי לדעת לפני שמזמינים מסיבת קצף.

תותח קצף האם ההפעלה שלו קלה ונוחה או שיש צורך במפעיל מקצועי עם ידע ייחודי שיפעיל את התותח עבור משתתפי האירוע.

הובלת תותח קצף למסיבה

בדרך כלל כשמציעים לכם תותח קצף להשכרה, לא כוללים בחשבון את הסבון הייחודי למסיבה המתאים לתותח הקצף, את ההובלה ואת ההחזרה כך שייגבו ממכם סכום נוסף על הסבון ואתם תבזבזו זמן יקר על איסוף והחזרה ובנוסף תצטרכו לקחת אחריות על התותח היקר, אנו בבאבלנד חוסכים מכם את כל הטרחה ומציעים מסיבת קצף כולל סבון ללא הגבלה עם מפעיל מקצועי שיודע לתפעל את המסיבה בצורה הטובה ביותר מכל הבחינות כך שאתם תוכלו לארח ולחגוג עם היקרים לכם בלי כאבי ראש של תפעול ואחריות.

מהם הוראות הבטיחות החשובות בפעילות עם תותח קצף בכדי שהאירוע יעבור במקסימום בטיחות עבור כל חוגגי מסיבת הקצף?

חשוב לבחור את שטח הפעילות, על התותח להיות מחוקם בצורה ישרה ובטיחותית במקום מישור ויש לתחום אותו למניעת התקרבות של משתתפים למערכת ההפעלה.

שנית יש לדאוג להנחת קווי החשמל והמים על פי כל תקנות הבטיחות של חוזרי המנכ”ל בנושא זה וללא אפשרות של הגעת הקהל או ילדים לשטח התפעול.

באיזה סוג סבון משתמשים לפעילות קצף?

האם המפעיל משתמש בסבון היפו אלרגני שאינו צורב בעור ובעיניים, חשוב שלא יהיו הפתעות לא נעימות במהלך המסיבה הכל כך חשובה לנו החוגגים.

האם האורחים יודעים שהם מוזמנים לפעילות עם  תותח קצף? בדרך כלל האורחים ירצו לדעת מראש ולא לגלות בהפתעה תא פעילות הקצף בכדי להיערך עם בגדי ים למסיבה או בגדי החלפה ומגבות, אם אנחנו חוגגים ליד הבריכה אז אולי כן אפשר להפתיע את החוגגים במסיבת קצף בהפתעה.

מה צריכת החשמל של תותח קצף?

האם מספיקה נקודת חשמל רגילה או שיש צורך בנקודת חשמל תלת פאזי, ישנם תותח קצף רבים בשוק  הישראלי של מפעילים שונים המשתמשים בתותחים ישנים הצורכים חשמל רב, אנחנו בבאבלנד מחזיקים רק תותחי קצף חדשים עם צריכת חשמל מינימלית של 30 w שזה כמו מנורת לד זרם כל כך חלש שאין בו אפילו סכנת התחשמלות.

לאיזה מרחק מגיע הקצף בתותח קצף?

אם אתם מתכננים מסיבת קצף מאוד חשובה לכם גם תפוקת הקצף ולכן תרצו לדעת נתונים לאיזה מרחק מגיע הקצף ברחבה ולכמה משתתפים זה מספיק בו זמנים כשמדובר במסיבה מרובת משתתפים. 

ישנם מפעילים המבטיחים מרחקים שונים אבל האמת שזה תלוי בהרבה משתנים כמו עוצמת הרוח, כיוון הרוח, עוצמת זרם המים ויכולת מקצועית וטכנית של המפעיל בחיבור לזרם מים עצמתי , בנוסף ייתכן ונדרש להקמת תשתית מים מקצועית ללחץ מושלם.

עם הניסיון המקצועי שיש לבאבלנד בהפקת מאות מסיבות קצף אנו יכולים להבטיח את המרחק הרב ביותר ותקפוה מרבית של קצף במסיבת הקצף שלכם.

האם אפשר להפעיל מסיבת קצף גם בתוך אולם סגור או רק בשטח פתוח?

ההמלצה הגורפת שלנו היא לחגוג מסיבת קצף רק בשטח בפתוח, אבל ישנם מקרים שאפשר לחגוג גם באולם סגור אם יש בו מספיק זרימת אוויר למניעת תחושת אי נעימות מאדי הסבון.

למה מסיבת קצף לאירועים היא האטרקציה המושלמת?

הקיץ הישראלי מורגש היטב לכל אחד ואחת מאיתנו, רוב חודשי השנה בישראל מתאימים למסיבות של מים וקצף, ולכן כדאי להזמין תותח קצף לאירוע שיכול להיות אטרקציה מדהימה ומרעננת לפינוק מושלם ומוקצף של כל המשתתפים והאורחים.

לאיזה גיל מתאים תותח קצף?

מסיבת קצף מתאימה  החל מגילאי הגן בהם הפעוטות משתעשעים בקצף בהנאה רבה, חשוב לקחת מפעיל עם נסיון שיתאים את גובה הקצף ולקטנטנים ולהשגיח עליהם שלא יכניסו את הראש לתוך הקצף.

מסיבת קצף לילדים מתאימה במיוחד לכל הגילאים ועד לנוער שאוהב לחגוג בקצף עם אבקת צבע, אנו מפיקים גם מסיבות קצף למבוגרים ליד הבירה או למסיבות רווקים ורווקות.

כמה עולה השכרת תותח קצף?

אנו בבאבלנד ממליצים לכם אחרי כל האמור לעיל לקחת איש מקצוע עם ניסיון ויכולת להפיק את מסיבת הקצף המושלמת שלכם ולא לנסות לחסוך בהפקת מסיבת קצף

 היות ובמקרה הזה נאמר “זול עולה יקר” וסביר להניח כי החיסכון יעלה יותר הן בתוצאה של הקצף והן במאמץ של ההשכרה וההובלה.

צור קשר להפקת מסיבת קצף לילדים

למה כדאי להזמין מסיבת קצף מבאבלנד?

ראשית הניסיון של הפקת מאות מסיבות קצף מוצלחות עושה את ההבדל.

התותחים שלנו חדשים ובעלי תקן ישראלי ואירופאי מחמיר במיוחד וללא סכנת חשמל.

תותחי הקצף שלנו הם החזקים ביותר בשוק הישראלי ומספקים תקופה בלתי נגמרת של קצף כך שאנו נאלצים מידי פעם לעצור את פעילות התותח.

אנו דואגים לביטוח צד ג’ לכל אירוע ולו הקטן ביותר.

אנו משתמשים בסבון בטיחותי  היפו אלרגני שאינו צורב לא בעור ולא בעיניים.

אנו משלבים בהצעת המחיר גם מערכת הגברה ומוזיקה ללא עלות נוספת או תאורה צבעונית בלילה לאפקט מושלם.

אלו עוד אטרקציות כדאי לשלב במסיבת קצף?

כמובן עוד דברים שקשורים למים, אנחנו ממליצים לשלב את אטרקציית בלוני המים המתפוצצים של באבלנד, אטרקציה ייחודית  שבה שני משתתפים מתחרים על ניפוח בלונים מלאים במים  מעל ראש המשתתף השני באמצעות מתקן מיוחד עם משאבות כשהמפסיד הוא זה שהבלון שמעל ראשו התפוצץ ראשון.

אטרקציה נוספת ופופולארית הם בועות הסבון הענקיות של באבלנד ועטיפת משתתפים בבועת ענק, כמובן שנמליץ לכם לשלב גם דוכני מזון מתוקים כמו צמר גפן מתוק שמזכיר כל כך את הקצף וכוס ברד קרירה ונעימה לאירוע מושלם

הזמינו עכשיו מסיבת קצף לאירוע שלכם!
מלאו את הפרטים בטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם, תודה.
עוד מאמרים

מסיבה בה תותח הקצף יורה כמויות ענק של מים וקצף סמיך הנערם לגובה.

אטרקציות לאירועים - מסיבת קצף

עמדות פלייסטיישן 4 עם משחקים לכמה שחקנים.

עמדות סוני פלייסטיישן 4 לאירועים עמדות מולטי מדיה לאירועים באבלנד אירועים

מגוון שולחנות משחק לילדים ולמבוגרים.

שולחנות משחק - שולחן סנוקר

אטרקציה חדשנית לקיץ, שני מתמודדים מתחרים על פיצוץ בלון מלא במים

בלוני מים מתפוצצים

סוכות היריד שלנו מביאות לאירוע צבע עז וססגוניות בגווני אדום לבן

סוכת יריד עמדות קליעה למטרה

כדורים מתנפחים ובתוכם המשתתפים נכנסים ומשחקים כדורגל.

כדורגל אנושי